فبراير 2, 2023
الخليج العربي سلايدر رئيسية

مشجع قطري يصبح أشهر شخصية بالصين ومتصدر التريند بعد حركته أثناء مباريات كاس العالم … شاهد الفيديو

المثل يقول الرزق يتبع اهله..

وكالة تليسكوب الاخبارية
القطري عبدالرحمن بن فهد بن جسم كان متواجد في المدرجات والكاميرا جت عليه فعمل حركة عفوية بالشماغ فظهر كانه تميمة كأس العالم ..
عبد الرحمن روح بيته وميعرفش إن لقطة الفيديو انتشرت في الصين بشكل مرعب لدرجة إن الصينين رجالة وستات بدئوا يلبسوا زيه ويعملوا نفس الحركة وينزلوا الفيديو علي التيك توك .. عبد الرحمن اصبح اشهر شخصية في الصين ومتصدر التريند هناك وهو نايم في البيت ..
لدرجة إن كل الشركات الصينية كانت عايزة تتواصل معاه علشان يعمل اعلانات .. ومش قادرين يوصلوله ولاعارفين اسمه حتي .. تطوعت بنت صينية بتتكلم عربي ونزلت فيديو بتخاطب كل العرب الموجودين في الصين يبلغوها لو قدروا يتوصلوا لاسمه .. وعملتله نداء مخصوص بتقوله كل الصين بتحبك ياريت تتواصل معانا ..

فوجئ عبد الرحمن باتصال تليفوني من الصين بيرد لقي واحد بيقوله إنه المدير التنفيذي لشركة تيك توك وبيطلب منه يفتح حساب علي التيك توك وبلغه إنه هيبعتله ايميل رسمي بالطلب دة علشان يتاكد من شخصية اللي بيكلمه ..
عبد الرحمن فتح حساب في منصة التيك توك ووصل عدد متابعينه خلال يوم واحد فقط “10 مليون متابع” ومطلوب منه يسافر الصين

Related posts

هذا ما يحدث في وزارة التربية والتعليم

daw daw

الصبيحي : الحديث عن وقف انتقادات مؤسسة الضمان الاجتماعي بسبب رحيل المدير السابق عارٍ عن الصحة تماماً

daw daw

مطالبة مجلس نقابة المحامين بحبس المدين يخدم البنوك وشركات التمويل في ظل الظروف الاقتصادية الحالية

daw daw